Parkering i köpcentra

Köpcentra är inte längre ställen som man endast besöker som hastigast för att handla – för många är köpcentret redan en livsstil. Vår uppgift är att producera nya tilläggstjänster som gör att besök i köpcentret blir behändigare och ger mer exklusiva kundupplevelser. Vårt kunnande knyter samman köpcentrets tjänster, marknadsföring, försäljning och applikationer till en helhet. Vårt koncept möjliggör bl.a. VIP-produkter, Q-Parks kundorienterade Premium-avhämtningstjänst och möjligheten att boka parkeringen på förhand.

Q-Park har ett klart servicekoncept för köpcentra: Kunderna får service redan i parkeringsanläggningen. En högklassig kundupplevelse börjar med parkeringen, som är det första och det sista besöksmomentet för en kund som kommer till köpcentret med bil. Välfungerande och enkla parkeringsarrangemang ger köpcentret övertaget i konkurrensen om kunderna eftersom en nöjd bilist vill komma på nytt till köpcentret för att handla.

Som en del av en mer flexibel köpcentrumupplevelse har vi utvecklat koncept för avhämtningsplatser och informationsdiskar för att hjälpa både köpmännen och kunderna. Enligt vår erfarenhet ger dessa tilläggstjänster kunderna betydande mervärde. Med dessa koncept vill vi också länka parkeringen och kundupplevelsen till dagens krav, som innebär att kunderna handlar både på webben och i fysiska butiker. Läs mer om avhämtnings- och informationsdisktjänsterna här.

 

Intresserad?

Ta kontakt!

Vi berättar gärna mera!

Please wait
Betalningsalternativ
American Express
Maestro
Mastercard
VISA